Projecte 6.1
Art 360 és
un projecte interdisciplinari que té com a objectiu fusionar coneixement,
tecnologia i innovació.
Art 360 és un projecte
EN XARXA (som
36 escoles)
COL·LABORATIU (entre centres, professors, matèries i alumnes)
COMPETENCIAL i INTEGRADOR ( posa en funcionament les competències i disciplines del
segle XXI )
Amb ART 360 s'estudia una obra arquitectònica de l’entorn proper a
cada escola Vedruna a partir de tres punts de vista:
Històric i social. Treball del context històric, emmarcat en la ciutat, i
explicació de la vessant arquitectònica
Tecnològic. Gravació i edició en 360 i gestió de dades a l’aplicació
Artístic.
Anàlisi formal de l’edifici i recreació escultòrica
Cada dilluns per la tarda els alumnes de 6è i de 1r d’ESO ens ajuntem per treballar tots junts. En aquestes dos hores treballem conjuntament amb grups barrejats entre dos cursos.
Actualment, estem fent un projecte sobre un monument del barri que a nosaltres ens interessi, per exemple: la Torre Agbar, l’Auditori, l’Hospital de Sant Pau, la Casa de les Punxes i alguns més.
A continuació, busquem informació a través dels Chromebooks, llibres,...
Fa unes setmanes, vam anar a visitar el monument que haviem escollit per fer fotografíes nosaltres mateixos.
Després, vam haver de transformar aquesta informació en un guió que ens vam repartir justament. Aquest guió havia de durar uns cinc minuts.
Per acabar aquest projecte, vam ajuntar les fotografíes que vam fer amb algunes que vam trobar a l’Internet per crear una mena de video, utilitzant el WeVideo.
Afegint música de fons i efectes, li vam donar al video el toc de mágia que li faltava per finalitzar-ho completament.
Vam grabar les nostres veus recitant el guió que contenia tota l’informació sobre el monument que haviem escollit.
Els professors i els tutors, conjuntament amb la resta dels alumnes, escullen quin dels vídeos ha quedat millor. El vídeo que guanyi, serà convertit en una imatge 360 i serà presentat a una App on hi hauran participat les 36 escoles Vedruna.
Lydia i Joana
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada